Bijgebouw vat vlam Medanstraat

Deel dit artikel
Redactie 112Groningen

Groningen –  Aan de Medanstraat heeft dinsdagavond een bijgebouw vlam gevat.

Hulpdiensten waren snel ter plaatse. De politie had de brand voor aankomst van de brandweer al geblust.

De brandweer kon snel terug keren naar de kazerne. Mogelijk gaat het om brandstichting.

Foto's

Deel dit artikel