Man slaat zomaar passanten

Deel dit artikel
Patrick Wind 112Groningen & Redactie Martin Nuver

Groningen- Aan de Spilsluizen ter hoogte van koffiehuis Reykjavik begon woensdagmiddag een man in te slaan op passanten. Wat hiervan de reden was is niet bekend.

Beveiligers van het koffiehuis en beveiligers van de daklozenopvang aan de andere kant van het kanaal hebben de man aangehouden. De politie heeft de man meegenomen naar het politiebureau. Of de warmte ermee te maken heeft is onbekend.

Foto's

Deel dit artikel