Groningen- Op de Grote Markt is momenteel een grote FNV demonstratie bezig. Dit duurt tot ongeveer 20:00 uur.
De afbraakplannen van het kabinet op de WW, WIA, AOW en de zorg zijn desastreus. De rekening wordt bij werkend Nederland gelegd.
Samen laten we zien dat we dit niet pikken tijdens de manifestatie op 25 juni in Groningen.
Foto's
Deel dit artikel







































