Groningen – De Driebondsbrug stond vanaf 16:30 uur weer in storing. Hierdoor zijn lange files ontstaan op de N46.
Rijkswaterstaat is ter plaatse. Een monteur is bezig om het euvel op te lossen. De oorzaak is de hitte.
De brandweer werd ingezet om te koelen vanwege de drukke locatie, hoelang de storing duurt is onbekend. Mensen zoeken binnendoor wegen.
UPDATE: de Driebondsbrug is weer open voor het wegverkeer. Door de hitte sloot de brug niet goed meer.
Donderdag nemen ze andere maatregelen: de brug wordt niet bediend voor scheepvaart tussen 1000-1800u. Ook gaat een blusboot de brug aan de onderkant koelen
Foto's
Deel dit artikel







































