Ongeval op de afrit A7 bij Sappemeer

Deel dit artikel
Michael Huising 112Groningen & redactie Martin Nuver

Sappemeer – Maandagmiddag rond 16:15 uur heeft op de afrit van de A7 bij Sappemeer een verkeersongeval plaatsgevonden. Ambulancepersoneel heeft de betrokkenen gecontroleerd, maar niemand hoefde voor behandeling mee naar het ziekenhuis.

De brandweer kwam ter plaatse om de situatie veilig te stellen en een controle uit te voeren. De exacte toedracht is onbekend. Een berger kwam voor afsleep.

Foto's

Deel dit artikel