Nog 1 maal het Jaarverslag 112Groningen 2006 (zie video)

Met dank aan alle fotografen
-

Groningen – Hierbij weer onze jaarlijkse foto-verslag van alle grote gebeurtenissen. Gedurende 7 minuten kunt u kijken naar een overzicht van wat zich afspeelde in 2006. Elke fotograaf heeft een aantal foto`s ingestuurd wat hem het meest aansprak. Alle fotografen en kijkers worden bedankt voor 2006. We zijn een zeer bekend fenomeen geworden in 2006. Bij hulpdiensten staan we vaak als startpagina enz. en worden er veel foto s dagelijks bekeken. Kranten zijn nou eenmaal 24 uur later met het nieuws dat u raakt. Wij wensen u allen een fijne kerst toe en kijk de komende week regelmatig. We hebben extra veel updates enz. Vast een veilig uiteinde en kijk uit met vuurwerk en drank. Namens alle fotografen en directie 112Groningen zeggen wij proost.Zie video met het verslag.(Video montage met dank aan R.J.Dolislager en Martin Nuver).(Tijdens Kerst draait 112Groningen piketdiensten met 5 personen)

De film is gecomprimeerd en is daarom niet van erg hoge kwaliteit, hij is verkleind. Dit ter info. Beste kijken op 320×240 in realplayer Zie ook een jaarverslag op 3 sites waar wij ook aan leveren Lifeliner4groningen
, 112Appingedam
en op, www.smilda.net