112Groningen.nl

Twitter RSS
Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in Heymanscentrum
10-08-2019, Joey Lameris & Patrick Wind - 112Groningen.nl

Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in Heymanscentrum


Groningen - Gisteravond werd de brandweer gealarmeerd voor een brand in het Heymanscentrum aan de Henri Dunantlaan in Groningen.

 

De eerste melding was een automatisch brandalarm, toen de BHV ging kijken bleek er rookontwikkeling bij een appartement te zijn. Aangezien het nog onbekend was of de bewoner in het appartement zou zitten heeft de brandweer opgeschaald naar middelbrand.

 

Uit voorzorg werden een aantal omliggende appartementen ontruimd. Toen de brandweer het desbetreffende appartement binnen ging bleek het wel mee te vallen. Het ging volgens een woordvoerder van de Groninger brandweer om een oververhitte magnetron die voor wat rookontwikkeling zorgde.

 

De brandweer heeft de woning geventileerd. De schade in het appartement bleef beperkt. Er vielen geen gewonden.

Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in Heymanscentrum Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in Heymanscentrum
Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in Heymanscentrum Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in Heymanscentrum
Oververhitte magnetron zorgt voor rookontwikkeling in Heymanscentrum  

De laatste tweet wordt geladen..

112Groningen @ Twitter

Archief

Timpweg Raamdecoratie Groningen
s
De Koffiewinkel
Rijschool Van Der Heijde OOG Digitaal Dijkemas Autoglas
Woningontruiming Groningen en Verhuizingen Groningen